Jumaat, 15 Februari 2013

6 tahun kita bersama

 
 
haaiii..
dear visitors and lovely reader!
how day today?
hoho..
haaaaaaaaaaaaa...
malam ni special sikit. aku mulakan dengan bahasa inggeris..
woah.. hebat sudah dia berbicara dalam bahasa inggeris..
await na lagu tuh?
haha..
 okay,,, yang tengah baca tuh jangan fikir lain okay..
hoho.. merepek sudah!
kau orang , hari ini hari yang nice bagi aku...
meluangkan masa dengan cik SENAH DAN CIK ETON..
huhu.. kenapa dahi berkedut tu?
ha? errrrrrrrrrrrrrrrrrrr
sorry2.. kau orang mana kenal cik SENAH DAN CIK ETON  aku kan?
haha
 
 itulah CIK SENAH(biru) & CIK ETON (coklat)

hahahahhahhahhahhahah... lol.. cik senah sekarang sudah maju..
sudah tidak pakai kaca mata hitam.. :D
cik eton pula sudah matang. huhu...
eh! tergosip pula pasal cik senah & cik eton..kihkih..
 
sebelum dia orang pulang ke PSIS ,
cik senah, cik eton & aku plan keluar date bersama..
okay ..kami mengharapkan dapat berjumpa lagi sebelum tempoh cuti yang awesome 
ni habis..
well , kami berpakat sahaja pada permulaannya..
huhu
btw..seronok gila kot..
seronok bukan sebab ape, cik senah & cik eton tuh suka sakat aku pasal ***
huhu...no komen..
perasaan aku ketika disakat oleh cik senah & cik eton berbunga-bunga..:D
Abaikan la kenapa perasaan aku berbunga-bunga..haih xperlu diceritakan..
amat dan sangat  fun with you all cik2 ..
tengok movie dalam keadaan sejuk sambil tergelak-gelak memang rasa nak hmmmm..
rasa macam2 rasa ada...
rasa mahu pergi toilet kerana terlalu sejuk akibat suhu temperature yang agak
errrrrrr,berapa darjah la suhu sejuk yang dia guna.hoho..
btw, layan je la cerita Husin, Mun & Jin Pakai Toncet tuh..
haha.. memang terbaikkkkk lah..
huhu..
lepas tengok movie, singgah beli donut big apple..
wooooooooo, sudah gila pada donut tu..
if kedai donut big apple ada dekat depan rumah aku..
bertambahlah kemanisan pada wajah aku ni..
haha.. yela... asyik makan benda manis sahaja..
lol....
tetapi sekarang mampu lagi okay menahan nafsu makan donut dari big apple tuh..siapa yang tidak ketagih dengan donut tu.. sedap hingga xnak makan lagi..:D ., tetapi lain dengan aku okay.. aku suka time memilih..macam2 corak ada wei... ada setampuk ais krim vanila melekat dekat donut..haha.. ada yang perisa keju.. wooo sedap2...
kau orang mesti terfikirkan 
ouh! sungguh jatuh cinta ke si penulis ini dengan donut?... :D 
 
 
 life fun with them..
sayang senah & eton..:D
ni kalau eton & senah baca ini.
tidak tahulah apa akan jadi..
:D
 
haha.. 6 years okay bersama mereka..haihhh,,
sempat ke bersama si senah dengan eton ni kahwin..
haha..
apa ke jauhnya nun sono difikirnya.. :D
cer try kau orang tengok muka senah dengan eton?
senah ke eton dulu kahwin? 
kihkih..kesian senah & eton jadi bahan teka-teki.. :D
 
ending ~ jauh macam mana kawan kita tuh ,
  jauh mana pun dia berada,
terpisah mana pun..
hadiahkanlah mereka doa ..
doakan mereka bahagia,berjaya dalam kehidupan mereka..
huhu
EMOSINYA~ :D ngeeeee ~
 
 
 
 
 
 
 

1 ulasan :

fhanah zali berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.