Khamis, 25 April 2013

♥ Belajar dari ketabahan ♥

 
 
 
 Pertama sekali okay, syukur alhamdulillah semuanya sudah selesai.. Amin~
Selesai semua pbs..  sukar juga la nak siapkan pbs ini. dah jadi separuh gila dah..masa terabai sampai aku pun terabai sekali.. haha.. bullshiit, aku terabai sekali, kesian ~,, hoho
aiit,maksud aku bukan terabai yang tu eh..
presentation sejarah + p.am alhamdulillah selesai dan paling terbaik.. best woooa..
nak present lagi sekali boleh x?
ahah!! untungla dapat cikgu yang okay.hee~ tu la sebabnya aku nak present lg sekali..
kalau time buat proposal,buat kajian bukan main lagi susah ,sekarang dah presentation bukan main lagi kehendaknya nak present..haha..biasalah budak banyak mulut.

Kepada sesiapa yang belum ada pengalaman bagi aku je lah present..(teruk benow perangai owner blog ini)
haha..
last sekali ,aku nak buat penghargaan ni..
Sekalung perhargaan buat kawan-kawan kelas saya, Filza Yusof  membantu mengemaskini pbs p.am saya, buat Atikah Afiera yang cute comel tu terima kasih kerana menolong membetulkan pbs p.am, Sharmila Zakaria , English teacher terima kasih kerana membantu saya re-du p.am,
hooreyyy!! sekarang otw ready untuk exam sem 2..
 


yoow..
wish me luck for mid sem!
muah,muah..
hee~~

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tiada ulasan :