Jumaat, 14 Februari 2014

LIFE ON 2014

 
come back again..muehahaha..
yeah hari ni tetiba rasa gatal nak menaip..lama sangat  xberblog..hee
setelah genap beberapa bulan je aku menghilangkan diri tanpa muncul di layar internet..dengan laptop pc berhabuk, internet lenggang tanpa baitnya,  media sosial aku yang terpinggir without owner.ouh! rinduuuuuuu..
 
okay, sandiwara bermula..hee..sementara tunggu keputusan menyambung belajar tahun 2014 ni, "eceehh" ..mula lah terasa nak cari duit , nak kumpul duit seguni beras dalam sebulan, haha
but everything changed ..change okay...
 first  salary aku list semua nya...
tapi Alhamdulillah duit tuh aku guna untuk benda yang berfaedah..aminn..hikhik..
 
kerja dekat office pulak melambak.. cancellation semakin bertambah,
scanning not yet finish, filling dah x sentuh langsung..haishhh..
barulah aku tahu susah payah cari duit..
ouh duittt, untuk teruskan hidup..heee
 
just sharing.....
filling doc and scanning
 
 
 
filling ac

 

sekian coretan hidup.. haha

assalamualaikum..

 
 

Tiada ulasan :