Jumaat, 8 Februari 2013

٠♥ Saya dengan cerita baru ٠♥


 
 
salam 1 M4L4YSI4 kepada pembaca dan pengunjung yang setia...
woah, malam ini aku merasa gembira+ceria ,
amazing,cuit2.. hoho..
sebab apa jadi macam ini?
disebabkan diri aku yang *jakun sangat dengan cuti ,itulah pasal jadi macam ini..
haha..
hey2,bukan aku seorang lah yang jakun cuti ini, 
ramai lagi dekat luar yang sama jakun dengan aku..
kau orang cepat pfiiiiiittt!!!
haaaaaaaaa...
haha, cuti seminggu pun nak *jakun2..
walhal cuti seminggu cam cuti 2 hari je la.
xpayah nak bangga sangat..
huhu.. 
btw cuti ini memang cuti yang dijangkakan akan membuat aku busy..busy.. dan busy 
dengan pbs!!!!!!
homaigod!
ape itu pbs?
haha..lol
meyh sini nak terangkan meyh aku tolong  ajar sekali,meyh...
okay sekarang, awk tengah online kan?
then awak  open google,
type ' PBS" (pastikanhurufbesarokay) :P
lepastuh pak cik google akan menerangkan apa itu pbs kepada anda..
haaaaaaaaaaa...
sudah tahukan?
hihi..
sekarang ini aku cuma nak buat temu janji je dengan pak cik kompang..
alahai, mengambil masa bertahun-tahun sudah..
macam pak cik kompang duduk dekat korea..
hihi..
then siapkan pbs pam..
yeahhhhhh...
dengan bangganya aku sudah siap latihan pp.
.
 
PUAN M ..... saya sudah siap latihan pp !!!!!..
 esok boleh hantar x!
woahhh, semangat sy ini.. 
time belajar mula mengantuk ,lalallalla .. :P 
  selalunya
 , aku lah paling lewat menyiapkan latihan yang cikgu bagi..
hari ini boleh aku siapkan...
wah! satu usaha yang sangat awesome.
hoho..
great ! great!.. 
ouuuhohoooo puji amat diri sendiri..kihkih..
yerr, sy memang suka memuji diri sendiri daripada memuji diri orang lain..haha..
at least "biar kita merasa di puji oleh diri sendiri "
nak tunggu orang puji? eh, xkan ikhlasnya pujian itu!
hmmmmmm
 
tenangkan fikiran apabila kami stres,stres  dengan pbs.. errrrrrrr
 
 
 

 haaaaaaaaaaa..sudah tacap cantik2 terus instagram..
bagusnya ,bagusnya..
errrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 so my readers and visitors
thank a lot of kerana sudi kunjungi blog yang tidak seberapa ini..
huhu..
buat muka pulak owner blog ini..
hoho,ignore! 
bye :D


 
 

Tiada ulasan :