Rabu, 2 Januari 2013

selamat tahun baru awak,awak, semua..

 
  
will there.. there... huhu.. xlambat lagi kan untuk mengucapkan selamat tahun baru pada anda,anda,anda sekalian.
 skemanya ayat aku malam ni.. eceh.. :D
 
bila masuk tahun baru ni kan semua orang ada azam baru. haha.. then masing2 mahu capai azam baru.. pon..pon.. azam baru awak ape tahun ni? haha.. perlu bertanya pulak azam baru orang..sibuk.. busybody betol la.. azam ko ape?sedap2 jek nak tahu azam orang tahun ni.. haha.. nampaknya azam baru tuh emang private sangat kot.. kan?? okay.. celik mata anda besar2, tutup mulut anda yang terpesona tuh, *auw2 persona ke*..buka telinga. okay bagus...sudah buat semua itu kan? so jgn ngada2 nak tahu azam orang lain tahun ni nak kena hempok nanti baru nak tergadah..haha.. ayat merepeknya.. 
mula tahun baru ni.. mula la alam persekolahan.. huhu.. yer saya budak sekolah..kids stay school.. pratadika ker? xlaa.. cuma pra-u jer.. wou pra u? haha. orang lain sudah ke timur ke barat ke hulu ke hilir.. ko masih pra-u? okay saya budak pra-u yang masih memakai baju sekolah,memakai kasut hitam .. haha.. andasenyum sipi2 tuh stpm jatuh standard ke?  eh pakai bju sekolah lagi.. eh stay sekolah lg, x.. x... hihi.. :3
okay tinggal lagi 2 sem untuk habiskan tahun ni.. and plus muet of crse will be fine and excllnt for student 2013 upper six.. insyaALLAH.. 
so, even pergi sekolah pun macam biasa harini.. mestilah xada yang berlaku.. haha.. wrong sayang.. harini sy datang sekolah awal.. pagi2 lagi aku dah rempit .. hihi. sampai dekat lampu isyarat sempat berbual dengan classmate aku.. haha. okay pakar x saya mencuri peluang yang ada sementara menantikan lampu isyarat bertukar menjadi hijau... tet.. yer anda lulus ujian  jpj motor..ouh suka aku dibuatnya bila lulus.. so bila sudah ada lesen ni rasa macam undang2 tuh dah xperlu nak ikot lagi.. hoho..   hebakmu sekarang ni..bila sampai sekolah semua orang sebok dgn cerita time cuti.lumrah kehidupan.. fuh aku2 ni .. diam seribu bahasa ,terkelu sementara kenyataan hari ini sekolah okay bukan cuti sudah.. ok bangga saya dapat pujian hari ni.. haha.. tak bangga cuma sedikit x percaya ..risau aku budaknya cakap aku sudah kurus.. haha.. ouh slim ke sy sekarang ni?hihi.. setahu aku ,balik kampung hari tuh makan banyak, datang sekolah cakap aku kurus,xberisi la..oit2, sy makan ikut jadual okay.. haha.... masa mengubah segalanya..haha. 
 
okay for ending hari ni.. aku nak tepek picture dieorang ni..

okay habis..habis sudah semua nak ditepek.. ciplak mana tuh gambar. haha. okay, anda,anda tuh jum tidur .. esok hari menanti kita. . life is life ,strenght self.
 
 


Tiada ulasan :