Ahad, 16 Disember 2012

BANYAK CERITA LA.....

       gaemyu.. huhu.. byk sgt cerita la nk kna huraikan satu2 ker? ok2.. btw aku nk ucapkan thanks to hazrul nizam   & erry erica . sebab sudi tunjuk ajar ,kasi link kat aku,so guys thnk you. lain kali kalu ada yg aku xfaham ,permintaan untuk brtnya terbuka kan? hihi..:D

  
ZUHAIRY OTHMAN(ERRY)
 HAZRUL NIZAM YANG BAIK HATI


dan xlupa kepada my beesti aku...tahniah ok sebab dah ada feel duduk jauh dan pandai berdikari.to yat! good luck exam sem1.. n to farah get higher pointer btter than sem1.. to fanah berdoa la byk2..bulan mac mndapat nanti.. huhu ..   

wei ni p/s aku kat korang :jgn lupa solat taw,sntiasa brfikiran positif..blabla...nanti dak konvo jmput aku eh..haha..even yati ckp aku konvo dulu kot...haha( ada sedikit bangga dgn life aku)walaubagaimanapun, aku sangat bertuah berkawan dgn korang..

yati and new friend.. :D

 MAK CIK POT PET HAHA...-FARA

             dan ini aku yang masih bersekolah . nmpak sgt membencikan ?agak membenci benci benci,,,,,,,, wee~ jum tidur.
                       
                             
     





                                                 

2 ulasan :

Hazrul Nizam berkata...

Ahhh~~ malunye.... gmbar saya ada,
Anyways terima kasih sebab hargainya dan sama-sama, sy sedie membantu... :)

fhanah zali berkata...

glamour c hazrul ni.. hihi. most welcome wei..